Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Terapie keratynowe - zestaw do keratynowego prostowania włosów
Długie, zdrowe i zadbane włosy dają wiele możliwości tworzenia ciekawych fryzur. Jak wiadomo jednak, bardzo często chcemy zmienić coś w swoim wyglądzie -
Stoppot opinie. Skuteczność produktu Stoppot.
Stoppot to produkt o szybkim, skutecznym oraz długotrwałym działaniu. Preparat ten poza tym, że był badaniom klinicznym, dodatkowo zostały przeprowadzone badania ankietowe
Gabinet kosmetyczny Warszawa Ursynów- Zadbaj o piękną skórę zimą
Zbliża się zima, czyli trudny czas dla twojej skóry, która staje się przesuszona i zaczyna pękać.
Różnica temperatur i wiatr mogą prowadzić do jej złuszczania,
Cera bez niedoskonałości - maseczka na pory na nosie. Wągry zaskórniki rozszerzone pory;
Oczyszczanie twarzy jest jednym z najważniejszych elementów codziennej pielęgnacji. Stosowanie peelingów i maseczek powinno wejść
Mikrodermabrazja z kwasami, mikrodermabrazja na blizny
Mikrodermabrazja to nowoczesny zabieg kosmetyczny, który staje się coraz popularniejszy. Polega ona na usunięciu z powierzchni skóry zanieczyszczeń oraz martwych
Bądź naturalnie piękna - Polskie marki kosmetyków kolorowych. Naturalne kosmetyki do makijażu
Wiele kobiet lubi nakładać na swoją twarz makijaż. Najlepiej, gdy podkreśla on to co w nas najpiękniejsze, ale i ukrywa to,
Bezproblemowa depilacja gorącym woskiem w domu. Sposoby na gładkie ciało - depilacja woskiem Sopot
Gładkie ciało to coś czego pragną kobiety. To dlatego poddają się zabiegom, które mają im to zapewnić. Wiele kobiet jest

Posted by on Wrz 11, 2017 in Zdrowie |

Bieganie dla początkujących- abc biegacza

Bieganie dla początkujących- abc biegacza

„A” jak aklimatyzacja. Do wszystkiego w życiu trzeba się przyzwyczaić, do nowej aktywności fizycznej także. Nawet jeśli uprawiasz sport, to nie możesz od razu porwać się na przebiegnięcie 20 km. Jeśli jesteś zaznajomiony z jakąkolwiek aktywnością fizyczną, z której regularnie korzystasz, możesz zacząć od dystansu 3-5 km. Taki dystans pozwoli Ci już porządnie się zmęczyć, a z czasem będziesz go zwiększał.
„B” jak bieganie. Bieganie nie jest dla każdego. Takie obiegowe opinię krążą wśród społeczeństwa, a to nieprawda. Każdy może biegać. Na początku zacznij od marszobiegów, pozwolą Ci się przyzwyczaić do ruchu i powoli zwiększać przebiegany dystans, w stosunku do marszu.

 
„C” jak częstotliwość. Jeśli chcesz być coraz lepszy, musisz biegać regularnie. Przerwa w treningu spowoduje, że czas poświęcony na budowanie coraz lepszej kondycji może nie pójdzie na marne, ale na pewno skutkować będzie koniecznością bardziej wytężonej pracy. Systematyczność jest najważniejsza.
Bieganie dla początkujących– pokonuj własne bariery i kolejne kilometry.