Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Gabinet kosmetyczny Warszawa Ursynów- Zadbaj o piękną skórę zimą
Zbliża się zima, czyli trudny czas dla twojej skóry, która staje się przesuszona i zaczyna pękać.
Różnica temperatur i wiatr mogą prowadzić do jej złuszczania,
Zadbane paznokcie w mgnieniu oka - manicure hybrydowy co potrzebne? (Leszno)
Piękne dłonie są wizytówką każdej kobiety. Warto więc regularnie dbać o wygląd paznokci, aby były zadbane. Rozpuszczanie lub wycinanie skórek,
Środek na pocenie. Jakie są przyczyny pocenia?
Pocenie się bardzo często potrafi uprzykrzyć komfort życia i wyprowadzić z równowagi. Zapach potu jest dosyć intensywny i czasami może być przyczyną ograniczenia kontaktów
Cera bez niedoskonałości - maseczka na pory na nosie. Wągry zaskórniki rozszerzone pory;
Oczyszczanie twarzy jest jednym z najważniejszych elementów codziennej pielęgnacji. Stosowanie peelingów i maseczek powinno wejść
Wygładzanie zmarszczek. Twarz bez zmarszczek. Dobre kremy przeciwzmarszczkowe forum dla kobiet
Każda kobieta chce wyglądać młodo i pięknie. Dba o siebie, oczekując, że jej twarz i ciało nie będzie zdradzać upływu czasu.
Naturalne olejki eteryczne do masażu- zatrać się w relaksującej woni
Masaż ma działanie relaksujące napięte mięśnie. Służy także rozmasowywaniu bolących miejsc. Masaż relaksacyjny, z użyciem olejków eterycznych, odżywi
Zrogowaciały naskórek pięty. Zadbane stopy - nawet pięty! Skuteczny płyn na zrogowaciałe pięty
Każdego roku na wiosnę, kobiety zadają sobie pytanie - czy ich stopy są gotowe na nadchodzące lato? Przez zimę bowiem większość

Posted by on Sie 30, 2017 in Uroda, Zdrowie |

Ćwiczenia na kondycję w Poznaniu- dla ustabilizowania twojego oddechu w czasie wysiłku

Ćwiczenia na kondycję w Poznaniu- dla ustabilizowania twojego oddechu w czasie wysiłku

Często łapiesz zadyszkę? Masz trudności z wejściem po schodach? A może nie zadowala Cię twoja kondycja, mimo, że jesteś aktywny? Ćwiczenia na kondycję pozwolą Ci nauczyć się, jak stabilizować oddech w czasie wysiłku, poznać jakie obciążenia treningowe są dla Ciebie odpowiednie i jak je stopniowo zwiększać. Wiadomo, że „nie od razu Rzym zbudowano” więc po tygodniu ćwiczenia kondycji nie zostaniesz maratończykiem.

 

Regularne ćwiczenia rozpoczynane od marszobiegów, ze stopniowym przechodzeniem do samego biegania i zwiększaniem pokonywanej trasy, pozwolą Ci znacząco poprawić twoją kondycję. Przygotowując się do ćwiczeń kondycyjnych musisz pamiętać o odpowiednim przygotowaniu. Kup sobie pulsometr lub ściągnij odpowiednią aplikację do telefonu, abyś mógł na bieżąco kontrolować swoje tętno podczas wysiłku. Nawet jeśli cierpisz na nadciśnienie, a jednocześnie nie masz choroby wieńcowej, możesz zacząć biegać, paradoksalnie może Ci to pomóc. Jeśli uważasz, że bieganie nie jest dla Ciebie i nie dasz się do tego przekonać, wiedz, że jest jeszcze wiele aktywności które z powodzeniem mogą poprawić twoją kondycję.
Ćwiczenia na kondycję w Poznaniu– poznaj swoje możliwości i zwiększaj swoje „osiągi”.